Kvalifikační práce a závěrečné zkoušky

Informace k závěrečným pracím

Na této stránce najdete informace pro studenty týkající se zadání, vypracování a odevzdání závěrečné práce.

Rámcová témata kvalifikačních prací najdete na následujícím odkazu. Rámcová témata kvalifikačních prací

INFORMACE PRO STUDENTY ZAKONČUJÍCÍ STUDIUM V AKTUÁLNÍM AKADEMICKÉM ROCE 2023/2024

Upozornění studentům 2. ročníku navazujícího magisterského studia a studentům 3. ročníku bakalářského studia - termín odevzdání je stanoven Rozhodnutím děkana č. 14D/2023, viz pdf

Studenti, kteří neodevzdají svoji kvalifikační práci (BP/DP)  ve druhém  (srpnovém) termínu si musejí požádat na sekretariátu katedry o odložení odevzdání své kvalifikační práce do termínu 19.5.2025. Obhajobu své práce vykonají v AR 2024/25.

Studentům, kteří o odklad odevzdání své kvalifikační práce nepožádají, bude studium ukončeno.

INFORMACE PRO STUDENTY ZAKONČUJÍCÍ STUDIUM V NÁSLEDUJÍCÍM AKADEMICKÉM ROCE 2024/2025

  • Upozornění studentům 2. ročníku bakalářských studijních oborů, kteří chtějí v akademickém roce 2024/2025 ukončit své studium obhajobou bakalářské práce (BP) a složením státní závěrečné zkoušky (SZZ) pdf
  • Upozornění studentům 1. ročníku navazujícího magisterského studia studijních oborů Kybernetika a řídicí technika (KŘT) a Řídicí a rozhodovací systémy (ŘRS), kteří chtějí v akademickém roce 2024/2025 ukončit své studium obhajobou diplomové práce (DP) a složením státní závěrečné zkoušky (SZZ) pdf

POKYNY K VYPRACOVÁNÍ A ODEVZDÁNÍ DP/BP

  • Před odevzdáním DP/BP student na www adrese portal.zcu.cz (→ moje studium → kvalifikační práce) vyplní formulář DOPLNĚNÍ ÚDAJŮ O KVALIFIKAČNÍ PRÁCI. U jednotlivých polí formuláře je uvedena nápověda, některé údaje se vyplňují v anglickém jazyce. Student nahraje elektronickou verzi do IS/STAG.
    Práce musí být v tomto formuláři též nahrána v elektronické verzi jako jeden soubor ve formátu pdf.
  • Desky BP/DP vytvořte podle vzoru: Vzor desek pro BP/DP
  • První strana originálu DP/BP je originál zadání DP/BP podepsaný děkanem fakulty.
  • Na 2. stranu své DP/BP uvede student "prohlášení" podle předepsaného vzoru a případné poděkování. (Příloha č.1 - Prohlášení studenta)
  • Na další stranu své DP/BP uvede student v ČJ a AJ anotaci své práce a klíčová slova (max. 10 + 3 řádky)
  • Při zpracování své DP/BP respektujte ustálené formy zpracování: formulace problému, současný stav řešené problematiky, navržený způsob řešení, prezentace a zhodnocení výsledků, seznam literatury.
  • Zřetelně odlište vlastní přínos od převzatých výsledků s využitím citace použité literatury.
  • Ve stanoveném termínu pro odevzdání DP/BP odevzdá student sekretářce KKY 2 výtisky DP/BP v kroužkové vazbě. Oba výtisky si student po obhajobě BP/DP vyzvedne u sekretářky katedry.
  • V elektronické verzi, která je následně uložena v systému knihovny ZČU musí být vložený sken originálu zadání s razítkem.
  • Pokud student nesplní požadavky stanovené tímto pokynem, nebude připuštěn k obhajobě DP/BP.
  • Při obhajobě se studentům doporučuje prezentace v Power Pointu.
  • Na obhajobu a státní zkoušku se studenti nepřihlašují – katedra zveřejní v potřebném předstihu datum konání státní zkoušky i s časovým harmonogramem.